پیش بینی ۵۵ شعبه اخذ رأی در فامنین 

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان فامنین از فعالیت ۵۵ شعبه اخذ رأی برای انتخابات ۱۱ اسفند سال‌جاری در این شهرستان خبر داد.

روح‌الله حسینی گفت: از این تعداد شعبات، ۳۴ شعبه در بخش مرکزی و ۲۱ شعبه در بخش پیشخور کار جمع‌آوری آراء مردم شهرستان را بر عهده خواهند داشت.

او با بیان اینکه اجرای مجموعه قوانین و مقررات در انتخابات فصل الخطاب است، گفت: ۳۳روز تا انتخابات باقی مانده و برای اجرای وظایف قانونی باید مقدمات برگزاری انتخابات را فراهم کنیم تا با آمادگی کامل وارد این انتخابات که مهمترین رویداد سیاسی کشور در سال ۱۴۰۲ به شمار می‌رود، شویم.

فرماندار فامنین با بیان اینکه شاهد آن هستیم که افراد معاند و مخالف با تمام توان برای برگزاری انتخابات کم شور و ضعیف ورود پیدا کرده‌اند، گفت: مردم ایران ملتی است که پای نظام می‌مانند و آنچه مسلم است انتخابات روح تازه‌ای در کالبد جامعه می‌دمد و باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی می‌شود.

حسینی گفت: انتخابات اقتدار نظام را به دنیا نشان می‌دهد و دشمنان از این واهمه دارند و از هر حربه‌ای برای کم جلوه دادن حضور مردم در انتخابات استفاده می‌کنند و این وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

او گفت: زنده بودن انقلاب به مواردی بستگی دارد که مهمترین آن انتخابات است و اگر انتخابات شور و حال اولیه را داشته باشد، نشان دهنده زنده بودن انقلاب است و ما باید کاری کنیم تا انتخاباتی در تراز انقلاب و گام دوم انقلاب و با مشارکت حداکثری برگزار شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبدی گفت: تک تک شما اعضای هیأت اجرایی به عنوان معتمدین مردم در انتخابات هستید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.